Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Vintage long sisley dress

Τι να πω γι αυτό το στυλ;; Δεν ξέρω; Δεν έχω λογια.. Είναι τοπ στη λίστα με τα στυλ που αγαπώ... Φοραω ενα παμπάλαιο, μάλλινο, μακρύ μπλε φόρεμα , με ζιβαγκο παρακαλώ και όταν το αγορασα συνοδευόταν και με μια καστορ αλιθινο δέρμα ζώνη με αγκραφα και ΚΡΟΣΣΙΑ στη μέση! Τι να πω;; Αγάπη τότε...
Λοιπον όπως θα παρατηρήσετε και στο μέλλον θα δείτε οτι δεν πετάω και δεν δίνω ρούχα μου παλιά ποτέ!! Ναι, ναι , ναι!! Ουτε του αγγέλου μου! Μου το απαγορευω , είναι τακτική μου, δεν θέλω βρε αδερφέ, και για πολλους λόγους.. Πιστεύω οτι αργότερα αποκτούν άλλη αξία, καθώς η μόδα γυρίζει , όπως η γη, και τα ρούχα μου τα αγαπώ, και έχω πονέσει για να τα αγοράσω! Ως εργενισσα ( κάποτε) η μάνα μου εφριτε! Ήθελε να με πετάξει εξω μαζι με την ντουλάπα μου αλλά τώρα απολαμβανω τους κόπους μου... Κοινώς όσο λεφτά δεν υπαρχουν για νέες "επενδύσεις".. Τρώμε απο τα έτοιμα... Έχω δώσει ελαχιστα ρούχα μου κι αυτά είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός.. Κ καμια φορά... Καμια λέμε...!! Τα ψιλοκλαιω.. Αλλά ας είναι καλά οσοι τα χαίρονται! Ενα μάλιστα το πουλησα κιόλας! Σε εξευτελιστική τιμή! Αλλά επιασα τον εαυτό μου να το θυμάμαι με νοσταλγία... Κ είπα.. " αυτό τώρα θα το φορουσα έτσι..." όταν βρω φωτο μου θα σας το ανεβασω εις ανάμνηση.. ;)

Σορρυ αν σας κουρασα απολαυστε..

Υγ1. Σε κάθε μου φωτο θα σας ανεβαζω και φωτο απο που εμπνεύστηκα και αντεγραψα το στυλ!
Υγ2. Ειμαι με κάποια κιλά παραπανω τα οποία δεν έχουν σκοπό να φύγουν.. Είμαστε σε διαπραγματευσεις!